Rezultate

REZULTATE OBȚINUTE ÎN URMA IMPLEMENTĂRII PROIECTULUI

1. Instrumente manageriale realizate de participanții la fluxul 1: 1 politica de invatare digitala, 1 program de extindere a invatarii digitale la nivelul scolii ,,Smart School”, 1 plan operational 2021/2022, 1 procedura de utilizare a resurselor IT din scoala .

2. Activități de implementare a cunoștintelor, competențelor, abilitatilor dobandite de participantii la fluxurile 2, 3 si 4:

- realizarea a 2 lectii/unitate/persoana in care sunt integrate cunostintele/ competentele

dobandite;

- 2 cursuri optional (primar/gimnaziu) in vederea utilizarii roboticii si a instrumentelor web 2.0 in invatare, facilitand participarea elevilor la concursuri IT;

- un ghid de bune practici pentru invatarea digitala ce cuprinde 3 module in care se

regasesc rezultate ale implementarii cunostintelor asimilate la cursurile de formare;

-initierea si derularea unui curs de formare cuprins in oferta de formare a CCD Teleorman pe tema invatarii digitale;

- 3 workshop-uri pentru formarea in cascada a celorlalti profesori din scoala;

3.Activități de diseminare a experienței, cunoștințelor și competențelor dobândite, a

activităților din Malta, Portugalia și Spania ; activitati de diseminare a rezultatelor proiectului in massmedia si in cadrul unor activitati de perfectionare a profesorilor .

4.Valorizarea produselor finale ale proiectului in cadrul simpozionului cu participare

nationala ,,Dezvoltare, educație și networking prin ERASMUS+”.


Participarea la mobilitatile individuale de invatare a oferit profesorilor:

– dezvoltarea unor practici pedagogice care implică folosirea aplicațiilor web 2.0 și a instrumentelor moderne TIC pentru imbunatatirea rezultatelor scolare ale elevilor;

-imbunatatirea competentelor digitale si dezvoltarea abilitatilor noi de utilizare IT in curriculum prin creare de materiale interactive, proiectarea de noi CDS-uri, planuri de lectii care incorporeaza una/mai multe aplicatii invatate la cursuri;

-deschiderea cadrelor didactice catre elevii nativi digital stimuland gândirea computationala, introducand cunoștințe de bază despre programare prin jocurile și aplicațiile folosite ;

- utilizarea tablei interactive si a roboticii in orele de curs favorizand invatarea prin rezolvare de probleme a notiunilor din discipinele STEM ;

-abilitati consolidate de proiectare si comunicare manageriala, conducere operationala ,demonstrate prin crearea si pilotarea unei politici de invatare digitala a scolii;

-imbunatatirea competentelor de comunicare intr-o limba staina (limba engleza) prin pregatirea teoretica si prin exersarea conversatiei;

-imbunatatirea abilitatilor de planificare si implementare a proiectelor europene care vizeaza mediul educaţional european prin schimb de experiente;

-va contribui la sporirea calitatii actului educațional, la motivarea actorilor din educatie, la eficientizarea relatiei scoala familie-comunitate si la cresterea prestigiului scolii.

SMART SCHOOL

Instrumente manageriale:

1. Politica de e-safety a școlii

NOU POLITICA_eSAFETY_A_SCOLII .doc

2.Politica de învățare digitală

POLITICA DE ÎNVATARE.pdf

3.Procedură de utilizare a resurselor IT din școală

PROCEDURA UTILIZARE.pdf

Ateliere realizate de către profesorii participanți la fluxurile de formare pentru cadrele didactice ale Școlii Gimnaziale ,,Mihai Eminescu” Alexandria.

Atelier

Prezentarea aplicațiilor digitale pentru tabla interactivă

Atelier

Cum predăm utilizând instrumente web 2.0

Workshop_Erasmus+.pdf

Biblioteca de resurse digitale a școlii

biblioteca.sceminescu.ro/pagina-de-pornire

Cursuri de formare pentru profesori cuprinse în Oferta de formare a CCD Teleorman

PROGRAME DE FORMARE AVIZATE ME PENTRU ANUL ȘCOLAR 2022-2023

Mihaela _Macheta_formare_continua .pdf

Școala digitală - o școală a viitoruluI

Formatori: Trăilă Cornelia , Nicolescu Mihaela

Robotica educațională - alternativă pentru educația digitală în școală

Formatori: Voicu Popescu Corina, Groseanu Lungu Gina