1. Instrumente manageriale realizate de participanții la fluxul 1: 1 politica de invatare digitala, 1 program de extindere a invatarii digitale la nivelul scolii ,,Smart School”, 1 plan operational 2021/2022, 1 procedura de utilizare a resurselor IT din scoala .
2. Activități de implementare a cunoștintelor, competențelor, abilitatilor dobandite de participantii la fluxurile 2, 3 si 4:
- realizarea a 2 lectii/unitate/persoana in care sunt integrate cunostintele/ competentele
dobandite;
- 2 cursuri optional (primar/gimnaziu) in vederea utilizarii roboticii si a instrumentelor web 2.0 in invatare, facilitand participarea elevilor la concursuri IT;
- un ghid de bune practici pentru invatarea digitala ce cuprinde 3 module in care se
regasesc rezultate ale implementarii cunostintelor asimilate la cursurile de formare;
-initierea si derularea unui curs de formare cuprins in oferta de formare a CCD Teleorman pe tema invatarii digitale;
- 3 workshop-uri pentru formarea in cascada a celorlalti profesori din scoala;
3.Activități de diseminare a experienței, cunoștințelor și competențelor dobândite, a
activităților din Malta, Portugalia și Spania ; activitati de diseminare a rezultatelor proiectului in massmedia si in cadrul unor activitati de perfectionare a profesorilor .
4.Valorizarea produselor finale ale proiectului in cadrul simpozionului cu participare
nationala ,,Dezvoltare, educație și networking prin ERASMUS+”.
Participarea la mobilitatile individuale de invatare a oferit profesorilor:
– dezvoltarea unor practici pedagogice care implică folosirea aplicațiilor web 2.0 și a instrumentelor moderne TIC pentru imbunatatirea rezultatelor scolare ale elevilor;
-imbunatatirea competentelor digitale si dezvoltarea abilitatilor noi de utilizare IT in curriculum prin creare de materiale interactive, proiectarea de noi CDS-uri, planuri de lectii care incorporeaza una/mai multe aplicatii invatate la cursuri;
-deschiderea cadrelor didactice catre elevii nativi digital stimuland gândirea computationala, introducand cunoștințe de bază despre programare prin jocurile și aplicațiile folosite ;
- utilizarea tablei interactive si a roboticii in orele de curs favorizand invatarea prin rezolvare de probleme a notiunilor din discipinele STEM ;
-abilitati consolidate de proiectare si comunicare manageriala, conducere operationala ,demonstrate prin crearea si pilotarea unei politici de invatare digitala a scolii;
-imbunatatirea competentelor de comunicare intr-o limba staina (limba engleza) prin pregatirea teoretica si prin exersarea conversatiei;
-imbunatatirea abilitatilor de planificare si implementare a proiectelor europene care vizeaza mediul educaţional european prin schimb de experiente;
-va contribui la sporirea calitatii actului educațional, la motivarea actorilor din educatie, la eficientizarea relatiei scoala familie-comunitate si la cresterea prestigiului scolii.
Instrumente manageriale:
1. Politica de e-safety a școlii
2.Politica de învățare digitală
3.Procedură de utilizare a resurselor IT din școală
Biblioteca de resurse digitale a școlii
Cursuri de formare pentru profesori cuprinse în Oferta de formare a CCD Teleorman
Formatori: Trăilă Cornelia , Nicolescu Mihaela
Formatori: Voicu Popescu Corina, Groseanu Lungu Gina